Postup Reklamace
Reklamace:
Potřebujete reklamovat náš produkt ?
Velmi nás mrzí Vaše nepříjemnosti. Pojďme vše vyřešit co nejrychleji a nejjednodušeji 😊
- Vyplňte krátký formulář níže
- Pošlete jej na e-mail: Info@mpparts.cz
- Na tel. číslo Vám pošleme kód pro odeslání balíku přes společnost Zásilkovna
- Kód napište na balík a pošlete přes jakékoliv podací místo zásilkovny (musí být s obsluhou - nepoužívejte Z-box)
- Po převzetí balíku naši společností Vám zašleme na e-mail potvrzení o zahájení reklamačního řízení a reklamaci vyřešíme do 30 dnů. (obvykle však rychleji)
- Potřebujete díl co nejrychleji – chápeme, pokud máme produkt skladem, pošleme Vám ho v tentýž den jako obdržení informací o reklamaci za velmi zvýhodněnou cenu (u některých produktů i 50%) – volejte na 774 450 806
Číslo faktury:
Jméno a příjmení:
E-mailová adresa, tel,:
Reklamováný produkt (počet ks) : |
|
Popis závady Zboží: |
|
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |